Курс з розробки та впровадження Офісів Управління Проєктами «pm.Office»
Сьогодні важко собі уявити, що в організації, яка виконує проєкти, немає Офісу Управління Проєктами (ОУП), який управляє знаннями та інструментами, розробляє і просуває методи УП, а також моніторить звітність та виконання проєктів. Фактично, деякі організації мають кілька внутрішніх офісів управління проєктами.
Інструктор: Анатолій Савін, PfMP, M.S.P.M., PMP, MCP
Тривалість тренінгу: 2 дні
Кількість учасників: 9-15 осіб
Мова*: українська або англійська
*Може бути російська, але в групі не має бути громадян рф і вартість тренінгу буде в 2 рази дорожче. Зайві гроші будуть відправлені на ЗСУ чи на відновлення України.
Цільова аудиторія
- Директора з розвитку
-
Проєктні директори
-
Керівники портфелів проєктів
-
Керівники та співробітники ОУП
-
Керівники проєктів і програм
-
Бізнес-аналітики
-
Учасники проєктних команд, які взаємодіють з ОУП
Знання та навички
Цей курс занурює учасників в реальні сценарії різних підходів та ситуацій створення й управління ОУП і дає можливість попрактикувати застосування принципів і концепцій у своїй роботі. Після закінчення тренінгу, слухачі набувають такі знання та навички:
- Детальне уявлення про ОУП, включаючи типи ОУП і переваги й проблеми кожного типу.
-
Розуміння ключових стратегічних факторів, що лежать в основі необхідної підтримки ОУП.
-
Оцінювання узгодженості зі стратегією, щоб забезпечити постійний зв’язок ОУП і стратегії організації.
-
Визначення або узгодження бачення ОУП.
-
Оцінювання зацікавлених сторін ОУП.
-
Визначення ключових процесів і можливостей, а також розставлення їх за пріоритетами (відповідно до стратегії).
-
Розробка кроків для створення, використання та розширення можливостей ОУП.
-
Визначення рівня зрілості ОУП.
-
Виділення ключових ролей і пов’язаних з ними навичок, необхідних для успішної роботи ОУП.
-
Використання інструментів для оцінки вашого ОУП.
-
Розробка дорожньої карти для розширення можливостей вашого ОУП.
Додаткові знання та навички з інструментарію управління проєктами можна отримати на курсі pm.Praxis “Прикладне управління проєктами”
Теми, що будуть розглядатися
- Введення до Офісів управління проєктами. Чим вони є, а чим ні?
-
Визначення цінності ОУП. Що працює?
-
Типи PMO. Можливості та обмеження кожного типу ОУП
-
Зв’язок ОУП зі стратегією організації
-
Процеси ОУП
-
Роль ОУП в організації:
- Стандартизація та автоматизація процесів управління проєктами
-
Створення та підтримка методології управління проєктами
-
Визначення та планування стандартизованих процесів
-
Організація управління портфелем проєктів
-
Ведення репозиторію проєктів
-
Навчання та підтримка проєктних команд
-
Аналіз прогресу всього портфеля та окремих проєктів
-
Звітність про прогрес
- Вибір і впровадження моделі управління
-
Структурування та розвиток ролей та обов’язків ОУП
-
Критичні фактори успіху для ОУП
-
Шкала зрілості ОУП
-
Впровадження змін і постійне поліпшення
Практичні завдання тренінгу
- Бачення ОУП (PMO Vision)
-
Визначення зацікавлених сторін
-
Виявлення та пріоритезація можливостей ОУП
-
Проведення аналізу ОУП
-
Індивідуальні кроки по створенню або поліпшенню можливостей ОУП
-
Розробка дорожньої карти безперервного поліпшення ОУП
Замовлення тренінгу з впровадження ОУП
Для замовлення тренінгу та отримання додаткових консультацій з навчання заходьте до розділу КОНТАКТИ: PMDoc.ua/Contacts
Для кастомізації тренінгу та отримання детальної інформації щодо змісту звертайтеся безпосередньо до інструктора Анатолія Савіна:
Телефон: +380 (67) 744-4615
Ел.пошта: anatolii@savin.pm
Skype: anatolysavin