Постійні зміни стали частиною нашого життя та бізнесу. Як управляти кораблем, якщо постійно штормить, у вас немає мапи й команда не знає – що робити? Потрібно навчитися пристосовуватися до навколишнього середовища. Компаніям, які займаються проєктною діяльністю, необхідно правильно налаштувати свою систему управління внутрішніми змінами та створення нових продуктів і послуг для ринку.

Команда PMDoc створює системи навігації у світі невизначеності

Ми впроваджуємо системи управління проєктами (УП): розробляємо методологію, налаштовуємо програмне забезпечення, навчаємо персонал. Методологія дасть вам чіткі інструкції, а система – керованість процесів розвитку і творення. На наших тренінгах ви отримаєте знання, які дадуть розуміння процесів УП і впевненість в тому, що результати будуть досягнуті.

З 2005 року ми розробили та впровадили більш ніж 20 систем управління проєктами в різних сферах діяльності, включаючи будівництво, видобуток та IT.

Наші знання підтверджуються міжнародними сертифікатами. Керівник команди PMDoc – Анатолій Савін, перший сертифікований PfMP (Portfolio Management Professional) в Україні.

Які болі та завдання може вирішити команда PMDoc?

  • Якщо ви не дотримуєтеся термінів проєктів і отримуєте штрафи за їх невиконання.
  • Якщо бюджети ваших проєктів перевищують маржу.
  • Якщо ваші співробітники працюють безсистемно, але наймати нових ще дорожче.

Ми допоможемо вам створити систему управління проєктами, навчимо ваших співробітників і розробимо процеси, стандарти й правила, керуючись якими вони будуть успішно реалізовувати проєкти.

Наш підхід включає наступні кроки:

  1. Оцінюємо наявні підходи до управління портфелями проєктів (тип організації, масштаб проєктів, рівень зрілості).
  2. Починаємо використовувати будь-який софт, що підходить клієнтові. З появою хмарних технологій можна використовувати будь-яке ПЗ і в разі потреби перемикатися на інше. Використання ПЗ дає можливість «мацати» систему, правильно ставити вимоги, накопичувати результати в єдиному місці.
  3. Спільно з клієнтом плануємо його проєкти. На цьому етапі ми глибоко занурюємося в наявні процеси УП, ролі та інформаційні потоки. В результаті отримуємо графіки, які стають «паливом» для створюваної системи управління проєктами.
  4. Розробляємо наочну звітність і дашборди. Організовуємо збір фактичних даних з проєктів, налаштовуємо автоматичний випуск звітів та оновлення дашбордів. Відтепер клієнт вже точно бачить, що відбувається в його проєктах і приймає правильні рішення.
  5. Оформляємо регламент управління проєктами. Описуємо як користуватися і підтримувати систему УП, як правильно планувати роботи, ресурси, бюджети, як зібрати факт, як інтерпретувати показники звітів з метою прийняття рішень.
  6. Навчаємо, навчаємо, навчаємо. На кожному етапі ми вчимо співробітників клієнта – як користуватися софтом і шаблонами, як планувати проєкти, що саме містить регламент, як розробляти звітність.
  7. Не зупиняємося на досягнутому. Після основного впровадження багато клієнтів питаються: “А що, так можна було?”, та продовжують розвивати свою систему. Ми допомагаємо впровадити портфельне та програмне управління, управління ризиками, мультиресурсне управління, управління знаннями та вирішуємо інші завдання клієнта.

Чим ми відрізняємося від інших консультантів з управління проєктами?

  1. Деякі пропонують тільки певне програмне забезпечення, під яке клієнтові доводиться підлаштовуватися. Хоча має бути навпаки – софт потрібно підлаштовувати під потреби клієнта. Зазвичай такі компанії відмінно впроваджують і налаштовують софт, але мало що роблять стосовно організації процесу управління проєктами.
  2. Інші пропонують консалтинг і навчання, а розробку і впровадження системи перекладають на плечі клієнта. Вони багато розповідають, як правильно управляти проєктами, але не розуміють, що робити з опором та інертністю персоналу, як впроваджувати нові підходи та процеси, як зробити так, щоб нове прижилося і співробітники хотіли це використовувати.
  3. І практично всі використовують підхід «Спочатку опишемо процеси на папері, а потім ці процеси будемо впроваджувати». А якщо не вийде, то винен клієнт. Це його співробітники не прийняли наші класні процеси та інструменти. Тому ми йдемо до іншого клієнта.

Ми впроваджуємо системи управління проєктами модульно, створюючи невеликі проміжні результати. Кожен результат створюється досить швидко і коштує відносно недорого, але відразу після створення починає працювати на клієнта і для клієнта. Цей підхід дає наступні переваги:

  • Кожен результат являє собою завершений обсяг робіт. Це дає можливість, у разі необхідності, призупинити впровадження. І разом з тим отримати відчутний ефект від уже впроваджених результатів.
  • Впровадження ґрунтується на методології управління проєктами та водночас гнучко підлаштовується під індивідуальні потреби організації клієнта.
  • Оскільки послуга є модульною, клієнт може вибрати не всі, а тільки необхідні йому результати.
  • Підхід дозволяє створити план фінансування впровадження системи УП з урахуванням поточних фінансових можливостей організації.
  • Можливість поступово змінювати сформовані підходи до управління проєктами, у міру прийняття результатів співробітниками компанії.

Перед тим як починати співпрацю і впровадження УП у вашій компанії, ми проведемо дослідження рівня зрілості системи УП, щоб зрозуміти вимоги й завдання вашої компанії.

Контакти

Анатолій Савін / Anatolii Savin / PfMP, PMP, M.S.P.M., MCP
ФОП Савін Анатолій Анатолійович
🌍 м. Одеса, вул. Варненська, 18/4
📲 +380 (67) 744-4615
📧 anatolii@savin.pm
Skype: anatolysavin