Тренінг з гнучкого управління проєктами «pm.Agile»
Заснований на стандарті PMI® «A Guide to the Project Management Body of Knowledge» (6th Edition) і практичного керівництва «Agile Practice Guide»
Тренінг практичного використання зводу знань з управління проєктами PMBOK та Agile Practice Guide для управління проєктами розробки програмного забезпечення та розвитку ІТ-систем. Тренінг поєднує інтенсивну подачу матеріалу із закріпленням отриманих знань за допомогою практичних прикладів та в ході виконання індивідуальних завдань і групових воркшопів.
На тренінгу учасники опрацьовують проєкт за допомогою гнучкої, ітеративної методики, об’єднуючи її з каскадною моделлю управління проєктами. У міру опрацювання проєкту, група застосовує інструменти, техніки й методи управління проєктами, розбираючись у суті цих інструментів і принципах їх самостійного застосування на практиці, а також обмінюючись результатами своїх досліджень з іншими учасниками тренінгу.
Інструктор: Анатолій Савін (PMP)
Тривалість тренінгу: 2 дні
Кількість учасників: 8-12 осіб
Мова*: українська або англійська
*Може бути російська, але в групі не має бути громадян рф і вартість тренінгу буде в 2 рази дорожче. Зайві гроші будуть відправлені на ЗСУ чи на відновлення України.
Наступні тренінги
Нічого не заплановано з 28.03.2023 по 27.09.2023.
Цільова аудиторія
- Керівники проєктів;
- Функціональні керівники;
- Архітектори програмного забезпечення;
- Тімліди;
- Інженери програмних систем;
- Розробники програмного забезпечення;
- Тестувальники та менеджери з якості;
- Фахівці з безпеки ПЗ;
- Менеджери ІТ проєктів;
- Менеджери проєктів розробки ПЗ;
- ІТ-директора;
- Керівники портфелів і програм;
- Менеджери з продуктів;
- Замовники розробки ПЗ;
- Системні аналітики та розробники систем;
- Бізнес-аналітики та корпоративні архітектори;
- Фахівці*, які планують проходити сертифікацію PMI-ACP.
*Ці фахівці зможуть зарахувати 14 контактних годин формального навчання за «гнучкими практиками» від провайдера навчання типу D “Training companies or consultants (e.g., training schools)”.
Необхідні навички для участі в тренінгу
Обов’язково:
– базове навчання з PMBOK на тренінгу прикладного управління проєктами «pm.Praxis»
Подальші тренінги:
– навчання зі SCRUM на тренінгу pm.Scrum «Попереду змін або Scrum в дії»
– сертифікаційний курс «Управління проєктами за допомогою Microsoft Project»
Знання та навички
Учасники курсу отримають збалансоване уявлення про інструменти, засоби й методи управління проєктами з різними життєвими циклами від прогностичних до ітераційних, а також потренуються в практичних підходах, які покращують ефективність і результативність управлінських команд та учасників проєктів. Після закінчення тренінгу, слухачі набувають такі знання та навички:
- agile-практики управління проєктами;
-
інструменти та методи управління проєктами;
-
спільне використання різних підходів до управління проєктами, що дозволить об’єднати звичку замовника працювати за водоспадною моделлю та бажання розробників працювати за agile;
-
управління командою проєкту;
-
складання простої та наочної звітності, що дозволить легко продемонструвати статус і досягнення проєкту для різних учасників;
-
напрямок подальшого особистого та командного розвитку.
Теми, що будуть розглядатися
- Введення до гнучкого управління проєктами
- Масштаби проєктів та організаційні впливи
-
Процеси та галузі знань управління проєктом
-
Робота в умовах визначеності та невизначеності
-
Життєві цикли проєктів (предикативний, ітеративний, інкрементний, гнучкий)
-
Порівняння гнучких підходів до управління проєктом
-
Вибір підходу до реалізації проєкту
- Методологія та інструменти гнучкого управління проєктами
- Розробка, орієнтована на створення цінності:
i) Визначення позитивної цінності
ii) Створення гнучкого середовища
iii) Поетапна розробка
iv) Обхід можливих недоліків
v) Пріоритезація - Залучення зацікавлених сторін:
vi) Потреби зацікавлених сторін
vii) Участь зацікавлених сторін
viii) Очікування зацікавлених сторін - Практики підвищення продуктивності команди:
ix) Ролі в команді та формування команди
x) Устав команди, визначення відповідальності та надання повноважень команді
xi) Організація спільної роботи команди. Мотивація
xii) Введення команди в дію
- Розробка, орієнтована на створення цінності:
- Реалізація проєкту в гнучкому середовищі
- Адаптивне планування:
i) Рівні планування
ii) Адаптація
iii) Оцінювання
iv) Планування ресурсів
v) Швидкість / Продуктивність / Тривалість циклів - Гнучкі практики:
vi) Ретроспектива
vii) Підготовка беклогу
viii) Уточнення беклогу
ix) Щоденні стендапи
x) Демонстрації та рев’ю - Визначення та розв’язання проблем
-
Полегшене документування в аджайл-проєктах
-
Програмне забезпечення для організації гнучкого управління проєктами
- Адаптивне планування:
- Постійне вдосконалення (продукти, процеси, люди)
Технічне оснащення тренінгу
- Навчальний клас обладнаний:
a. Проєктор та екран.
b. Дошка (фліп-чарт) + маркери.
c. Робочі станції для кожного учасника (ПК або ноутбук). - Матеріали тренінгу та робочі зошити.
- Витратні матеріали для проведення вправ.
Практичні завдання тренінгу
- Ідентифікація зацікавлених сторін і моделювання характерів.
-
Розробка WBS, орієнтованої на дію.
-
Планування робіт (розкадрування та юскейси).
-
Розробка графіка за технологіями SAIV і таймбоксинг.
-
Оцінювання вартості розробки.
-
Планування ітерацій та релізу.
-
Використання діаграм CFD, burnup, burndown.
-
Розвиток команди проєкту.
-
Забезпечення якості робіт та продукту.
-
Робота з ризиками гнучкого проєкту.
-
Створення наочної та доступної інформації за проєктом (Information Radiator).
-
Оцінювання швидкості виконання.
Замовлення тренінгу з управління проєктами розробки ПЗ
Для замовлення тренінгу та отримання додаткових консультацій з навчання заходьте до розділу КОНТАКТИ: PMDoc.ua/Contacts
Для кастомізації тренінгу та отримання детальної інформації щодо змісту звертайтеся безпосередньо до інструктора Анатолія Савіна:
Телефон: +380 (67) 744-4615
Ел.пошта: anatolii@savin.pm
Skype: anatolysavin
Залишити відповідь
Бажаєте приєднатись до дискусії?Не соромтеся робити внески!