Необхідне обладнання

Для участі в on-line тренінгах потрібне таке обладнання, програмне забезпечення та з’єднання з інтернет:

  1. Доступ до OneDrive. Достатньо через web-інтерфейс OneDrive.live.com, але бажано встановлений на комп’ютер (для звантаження та установки натисніть products.office.com/OneDrive/download).
  2. Надійний канал зв’язку з інтернет. Для перевірки зайдіть на www.speedtest.net, виберіть хостинг “TeNeT Telecommunication” в Одесі й перевірте швидкість зв’язку з цим хостингом. На отримання (download) і передачу (upload) інформації швидкість повинна бути не менше 4 Мбіт/с (Mbps). Якщо у Вас з’єднання повільніше цієї швидкості, шукайте інше приміщення або інший канал зв’язку на час участі в тренінгу.
  3. Встановлений і зареєстрований Skype. Якщо у вас немає Skype, завантажте його звідси: skype.com/get-skype. За бажанням замовника можна використовувати Teams, але Skype for Business – НЕ МОЖНА!!!
  4. У кожного учасника повинна бути камера, для того, щоб інші учасники тренінгу бачили з ким спілкуються. Достатньо камери вбудованої в ноутбук. Потрібно налаштувати розташування камери так, щоб обличчя знаходилося в середині екрану.*
  5. Необхідно використовувати два екрани. Один для демонстрації тренера та учасників тренінгу. Інший для виконання завдань, перегляду слайдів презентації та фліпчарта. Можна використовувати вбудований дисплей комп’ютера і зовнішній монітор або телевізор.*
  6. Мікрофони й комп’ютери повинні бути тихими!!! Для перевірки шумів, знайдіть в Skype користувача echo123 і зателефонуйте йому. Виконуючи інструкції, запишіть 30 сек тиші та прослухайте те, що ви записали. Якщо ви чуєте завивання вентилятора, шум мікрофона або інші шуми свого обладнання – Вам потрібно підібрати зовнішній мікрофон або інший комп’ютер, які не мають таких шумів. Учасникам вкрай важко витримати 7 годин тренінгу в день, якщо хоч в одного учасника шумить обладнання.
  7. Під час тренінгу, всі пристрої, які використовують учасники, повинні бути підключені до електричної мережі через зарядні пристрої. Бажано, щоб ця мережа була обладнана безперебійним живленням.

* Можливе використання смартфона з великим екраном або планшета, у яких є фронтальна камера. У цьому випадку повністю вирішується пункт №4 і не потрібний другий екран з пункту №5. У деяких випадках, використання смартфона/планшета вирішує ще й проблему №6.