Поліпшення окремих навичок управління проєктами

Команда PMDoc проводить для корпоративних замовників мікротренінги на яких прокачується тільки 1 навичка. Ми називаємо це “воркшопи”.

Воркшопи можуть бути стандартними та зробленими на замовлення. Список стандартних воркшопів ви знайдете нижче. “Стандартними” ми називаємо їх не тому, що вони якось стандартизовані або створені за якимось стандартом, а тому що ми їх вже проводили та для нас це вже підготовлений воркшоп.

Як правило, тривалість воркшопу від 2 до 6 годин. Беруть участь співробітники однієї компанії. Вартість менше, ніж у звичайних тривалих тренінгах. Персонал відривається від роботи лише на кілька годин.
Але ефект можна побачити одразу, оскільки ви прокачуєте всього 1 навичку, яка найбільш потрібна вам для роботи. Робите це на своїх проєктах та інструментах, і вже наступного дня співробітники починають використовувати її в роботі.

Стандартні воркшопи

    1. w.PreProject “Оцінювання та вибір проєктів для реалізації”:
      – Оцінювання відповідності проєкту бізнес-цілям компанії;
      – Оцінювання доцільності реалізації проєкту в поточних умовах.
    2. w.KickOff “Запуск нового проєкту”:
      – Збір вихідної інформації;
      – Ідентифікація зацікавлених сторін;
      – Формування команди проєкту;
      – Розробка Уставу проєкту.
    3. w.Stakeholders “Визначення, аналіз та управління залученням стейкхолдерів проєкту”:
      – Виявлення зацікавлених сторін;
      – Розробка стратегії залучення зацікавлених сторін;
      – Робота з зацікавленими сторонами проєкту.
    4. w.Requirements “Збір, аналіз і відстеження вимог”:
      – Технологія роботи з вимогами;
      – Оцінювання потреб;
      – Збір, аналіз та оформлення вимог;
      – Виконання, відстеження та зміна вимог;
      – Трансфер результатів.
    5. w.Planning “Планування проєкту”:
      – Оцінювання загального змісту робіт;
      – Визначення та уточнення цілей проєкту;
      – Розробка послідовності дій, необхідних для досягнення цілей.
    6. w.Scheduling “Календарне та ресурсне планування”:
      – Розробка WBS, націленої на результати проєкту;
      – Розробка та перевірка календарно-мережевого графіка проєкту та використання методів стиснення розкладу проєкту;
      – Оцінювання, розподіл і вирівнювання ресурсів проєкту;
      – Створення плану дій щодо забезпечення проєкту ресурсами та виконання проєкту.
    7. w.Decomposition “Деталізація завдань проєкту”
      – Визначення, що заважає якісній декомпозиції завдань;
      – Практична декомпозиція завдань в реальних проєктах;
      – Розробка правил декомпозиції для організації;
      – Внесення правил в бізнес-процес управління проєктами.
    8. w.Budget “Контроль бюджету проєкту”:
      – Оцінювання та уточнення вартості проєкту;
      – Розробка бюджету проєкту та плану фінансування;
      – Створення простих і наочних звітів за витратами та вимогами до фінансування;
      – Управління змінами бюджету.
    9. w.Risks “Зменшення ризиків проєкту”:
      – Стратегія управління ризиками;
      – Переведення команди від простого розуміння, що ризики можуть статися, до чіткого плану дій з управління ризиками;
      – Уроки досвіду та рекомендації щодо наступних проєктів.
    10. w.AgileConstruction “Аджайл в будівельному проєкті”:
      – Agile-підхід у будівництві;
      – Загальний Базовий план проєкту;
      – Рівномірний Розклад будівельних фаз;
      – Гнучкі Плани ітерацій;
      – Засвоєні Уроки проєкту.
    11. w.Control “Контроль виконання проєкту”:
      – Перевірка результатів проєкту;
      – Облік та внесення змін;
      – Регулярна звітність за проєктом.
    12. w.Knowledge “Накопичення та обмін проєктними знаннями в компанії”.
      Управління знаннями проєкту — це використання наявних знань і накопичення нових знань для досягнення цілей проєкту і сприяння організаційному навчанню, що призводить до того, що раніше придбані знання проєктних команд використовуються для отримання або поліпшення результатів поточного проєкту, а знання, отримані при реалізації поточного проєкту, залишаються доступними для забезпечення операційної діяльності та майбутніх проєктів компанії:
      – Проєктні знання;
      – Модель зрілості знань;
      – Винесені уроки проєктів. Шаблон для оформлення уроків;
      – Реєстр знань та інструментарій для управління явними знаннями;
      – Передача неявних знань – вищий пілотаж проєктного управління.
    13. w.Lessons “Підбивання підсумків проєкту та рекомендації для майбутніх проєктів”
      – Виявлення успішних елементів проєкту
      – Що можна поліпшити?
      – Що потрібно додати в майбутні проєкти?
      – Що змінити в системі управління проєктами?

Воркшопи на замовлення

Воркшопи на замовлення залежать тільки від ваших потреб. Кожен має свій бізнес, свої проєкти, свої цілі розвитку. Ми не можемо передбачити ні масштаб проєктів, ні галузь застосування, ні новації, які ви використовуєте. Але ж потрібно якось працювати, а співробітники регулярно проколюються на якихось “дрібницях”, які потім обертаються драматичними наслідками для проєктів зокрема і розвитку компанії взагалі. Просто “для розминки”, ми можемо запропонувати наступні воркшопи:

  • w.Estimating “Оцінювання тривалості та вартості робіт”
  • w.Scheduling “Розробка графіка проєкту”
  • w.EVM “Практичне застосування Методу Освоєного Обсягу”
  • w.Team “Визначення, призначення та розвиток команди проєкту”
  • w.Reports “Проєктні звіти для прийняття рішень”
  • w.Changes “Управління змінами в проєкті”
Наприклад, якщо Ви бачите, що ваші графіки “нікуди не годяться”. Менеджери витрачають купу часу на те, щоб їх створити, потім виявляється що графіки нездійсненні, не враховують зв’язки з іншими проєктами, доступність ресурсів, а графіки застарівають ще до того, як їх починають виконувати. Тоді ви вибираєте навичку “Розробка графіка проєкту”. Подальші наші дії:
  1. Ми спільно з Вами проводимо дослідження проблеми, визначаємо мету, наповнення і тривалість цього воркшопу.
  2. Ми готуємо матеріали воркшопу:

    – Коротка теорія (навіщо потрібні графіки в моїй роботі?)
    – Процес розробки графіка (де і як зібрати інформацію? як розробити графік?)
    – Інструментарій розробки графіка (що я повинен зробити в нашій ІТ-системі, щоб там з’явився графік)
    – Чекліст самоперевірки (чи добре я зробив графік? чи можливо його виконати? чи правильно я розбив завдання? чи враховані обмеження в ресурсах?)

  3. Ви збираєте групу та організовуєте приміщення.
  4. Проводимо воркшоп.

Замовлення воркшопів

Для замовлення тренінгу та отримання додаткових консультацій з навчання заходьте до розділу КОНТАКТИPMDoc.ua/Contacts

Для розробки та адаптації воркшопів звертайтеся безпосередньо до інструктора Анатолія Савіна:
Телефон: +380 (67) 744-4615
Ел.пошта: anatolii@savin.pm
Skype: anatolysavin